Deebo's Recent Activity

  1. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    Someone probably swapped in a brown crayon for a pink crayon on that blind fucker and he didn't notice.

    Feb 20, 2018 at 11:07 PM
  2. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    Man fuck that shit! Mexicans would never be in that fucked up white people oblivious to your surroundings scenario. We work in the...

    Feb 20, 2018 at 10:53 PM
  3. Deebo replied to the thread If politicians cheat on their partners, should that be considered relevant to their jobs?.

    I think people only care if you are asked if you've cheated and you say no as a public response even though you did, meaning that you...

    Feb 20, 2018 at 10:35 PM
  4. Deebo replied to the thread ***Pictures / Videos***.

    What the fuck is wrong with that guys pants?!?? Maybe someone tipped him off on an incoming flood.:yep

    Feb 20, 2018 at 10:32 PM
  5. Deebo replied to the thread Icelandic Parliament considering bill to make circumcision illegal, punishable by six years in jail..

    Me: [IMG] You: [IMG]

    Feb 20, 2018 at 10:28 PM
  6. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    Fuck that shit, us Mexicans now demand that the next Star Wars blockbuster be replaced with an all Mexican cast. And we don't need no...

    Feb 20, 2018 at 10:22 PM
  7. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    So black people get Black Panther, and us Mexicans get fucking Uncle Machete? Yeah cause all of us idolize vatos who run around with...

    Feb 20, 2018 at 10:12 PM
  8. Deebo replied to the thread Chicken chaos as KFC closes outlets.

    Mmmmmm. It was gooood Haggis. :yep Hella good. So good I gave my free chocolate chip cookie to one of my co-workers cause I don't want...

    Feb 20, 2018 at 10:06 PM
  9. Deebo liked Haggis's post in the thread Chicken chaos as KFC closes outlets.

    Damn, K-Fry here don't sell jalapenos. That sounds like it would mix awesome with their chicken. Fuck you man, I'm jealous. :lol: :hat

    Feb 20, 2018 at 9:56 PM
  10. Deebo replied to the thread Dickhead uses a fake credit card in Dubai......you know the rest.

    What a dumbass. Lucky for him it looks like his sentence is a pity sentence cause yeah he could have sat for years in the pen for that...

    Feb 20, 2018 at 9:56 PM
  11. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    What about Mexicans?

    Feb 20, 2018 at 9:53 PM
  12. Deebo replied to the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    "Don't..........don't............DON'T YOU DO IT MOTHA FUCK DAYYUMM!! I told you not to open that door you stoopid...

    Feb 20, 2018 at 9:49 PM
  13. Deebo liked Bernard Black's post in the thread White people attacked during showings of the Black Panther.

    I didn't go see it cause I wouldn't be able to hear a fucking word for everybody shouting at the screen

    Feb 20, 2018 at 9:45 PM
  14. Deebo liked Primate's post in the thread ***Pictures / Videos***.

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    Feb 20, 2018 at 6:48 PM
  15. Deebo liked Primate's post in the thread ***Pictures / Videos***.

    [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]

    Feb 20, 2018 at 6:48 PM